måndag, april 27

Plugget

Det här pluggandet tar knäcken på mig snart. Jag har verkligen ingen ork att göra någonting. Men idag har jag faktiskt varit in till skolan och jobbat på några timmar och sen när jag kom hem så har jag läst lite och börjat skriva på min läslogg. Vet inte hur mycket jag ska skriva men har i alla fall 2 sidor nu.

Min hjärna har slagit kullerbyttor idag. Emil har tydligen sagt upp kontakten med mig för det som hände igår. En kompis till Emil skrev till mig och frågade hur det var med mig idag. Kul att det är någon som bryr sig. Han hade tydligen hört av Emil att vi bråkat. Fattar inte hur man kan bli sur för något som vi snackade igår. Men men.

Känner att jag är så glad att jag har Oskar. Han är verkligen hur underbar som helst. Nu är det ungefär 46 timmar kvar tills jag är hos honom. Vill bara krama om honom och aldrig släppa honom igen.

Idag har jag även ringt till min sjukgymnast som jag var till med min rygg för ett år sedan. Skulle få min sjukjournal som jag kan lämna till försäkringsbolaget. Måste fixa det innan jag åker till Oskar. Hade tänkte att jag kanske skulle strunta i det men idag när jag satte ute i solen en stund så kände jag hur det värkte i min rygg och då kände jag att jag var tvungen att ringa och fixa det här.

Nej nu kanske man ska fundera på att sova. Ska ju upp till skolan imorgon och få reda på hur vi ska skriva vår A-uppsats.


1 kommentar:

  1. hallou. Hoppas allt är bra med dej, trots allt pluggande:) Men jag är glad att du har träffat nån ny, Oskar verkar jättetrevlig och passa dej perfekt

    SvaraRadera