söndag, april 19

Bakning



Idag har jag och Angelica bakat halva dagen. Jag tänkte att jag ville ha lite bullar och kakor tills imorgon eftersom jag fyller år imorgon. Fyller bara 22 år men ändå jag tycker det är roligt att baka och nu hade jag ju faktiskt en anledning att göra det också.

Det blev mormors bullar, kladdkakemuffins, sirapskakor och parisare. Tar ganska lång tid att göra mormors bullar men dom blir så sjukt goda. Men eftersom jag inte fyller jämt så blir det inte så mycket folk men några kommer det i alla fall.

3 kommentarer:

  1. Om jag kunde skulle jag komma. :) Grattis förresten eftersom det är över midnatt nu.

    SvaraRadera
  2. Malin:
    Ja men vi får hitta på nått nån annan dag istället.

    SvaraRadera
  3. Vi var så duktig, fan vilken tid allting tog. Men de var de fan värt:)

    SvaraRadera