söndag, april 26

Ålderskillnad och särskrivning

Blir lite smått irriterad på Emil. Jag tycker att en ålderskillnad på 4 år är ganska mycket men det beror väl på hur man är som person själv också. Är man mindre än åldern så kan det ju funka. Jag trodde att vi skulle kunna vara vänner men det verkar inte så det kommer funka. Du blir bara sur hela tiden och jag fattar inte varför du reagerar som du gör.

Du gnäller för vissa särskriver. Hallå säger det något om en människa om man särskriver eller inte? Skulle inte tro det va. Men du får väl tycka vad du vill.

Idag har det varit en ganska bra dag annars. Jag har varit ute i trädgården i värmen och krattat löv och plockat undan saker. Kommer få blåsor i händerna innan den här dagen är över.

Nu är jag hemma hos Angelica och hjälper henne och packar. Hon behövde lite hjälp med det och vi är så gott som klara. Bara lite grejer som hon får packa ner själv sen.

Har läst lite i mina böcker också så det känns bra vet lite vad jag ska skriva om nu så jag kan börja med min läslogg i veckan. Kommer behöva plugga lite hemma hos Oskar men jag vill ju vara med honom så mycket jag kan också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar