lördag, april 25

Finväder

Vilket underbart väder det är idag. Ska sitta ute i solen och läsa idag har jag tänkt. Har redan suttit ute i en halvtimme men just nu blåser det lite för mycket. Har ju en hel del som jag måste läsa och sitta ute i solen är ju så skönt så då blir det automatiskt lättare att läsa.

Idag ska jag till Gävle med Jennifer och Marcus och träffa Johan och Peter. Vi ska spela kubb och sen på bio. Få se om vi blir några fler men vi kommer nog få det trevligt:)

Min bil är fortfarande på lagning och vi kunde tydligen inte ta Jennifer eller Marcus bil till Gävle idag så som tur är så är mamma så snäll och låter oss låna hennes bil. Igår när vi åkte hem ifrån Årsunda så sa pappa att jag kunde uppdatera hans GPS för att jag skulle kunna ha den ner till Mariestad men eftersom jag inte vet hur man gör så frågade jag brorsan när han kom om han kunde hjälpa mig. Men då sa han att jag kunde får låna hans för den är nyligen uppdaterad.
Min bil hade mer fel än vad vi trodde från början så det kommer bli dyrare och ta längre tid men men det är väl värt det när man får den lagad så man kan köra med den utan att behöva vara orolig.

Nu är det inte alls många timmar kvar tills vi åker ner till Mariestad. Jag längtar så himla mycket efter min Oskar. Ska bli så kul och mysigt att träffa honom igen. Han är verkligen hur underbar som helst.


2 kommentarer:

  1. ojdå, vad var de mer för fel på den?

    SvaraRadera
  2. Angelica:
    Ja vet inte så noga han kom över idag och snackade med pappa vi får se. Men han ska hinna fixa det i alla fall men det blir nog dyrt:(

    SvaraRadera