onsdag, april 8

Seeegt

Idag har varit en seg dag. Oskar kom hem ganska sent i natt och han väckte mig och vi låg och snackade fram till halv 6 på morgon och jag blev lite irriterad på honom så jag gick och la mig i soffan. Jag kan bli det om jag inte får sova när jag verkligen vill sova. Sov till 12 då hans kompis Jonas kom. Kul att få träffa nån kompis till honom också. Oskar hade bokat tvättid och vi gick ner och tvättade lite. Jag hade tagit med mig mycket kläder men inte för att stanna så här länge som jag gör nu så jag behövde få lite tvättat jag med. Problemet med allt det här var att Oskar glömde bort att han hade tvättid till 17 och han åkte iväg vid kvart i 5 och sen fick jag ett mess vid 5 över 5 att jag skulle kolla om det var någon som bokat efter och det visste jag att det var för jag hade kollat det när vi var dit. Oskar hade tagit med sig nyckeln och hade ingen möjlighet att ta sig hem så det blev så att jag fick gå ner i källaren och skriva en lapp att han vart borta och hade nyckeln med sig. Så i natt när han kommer hem får vi gå och hämta tvätten.

Ikväll har det varit en seg kväll. Skulle kolla lite på hockeyn men jag somnade i soffan och sov en halvtimme. Sen såg jag när Färjestad vann, helt rätt om jag får säga min mening, sen har jag suttit och pluggat. Kommer nog sätta mig sen också för måste hålla mig vaken ikväll tills han kommer hem. Diskat har jag också gjort. Är glad att Oskar ska vara hemma på torsdag och fredag med mig så kanske vi kan kolla på en film och mysa i soffan. Skulle vara trevligt, istället för att sitta där själv.

Nej nu ska jag gå in på tv4.se och kolla på talang2009 såg inte det i fredags vi kollade väl på nått annat eller gjorde nått annat då. Jo vi kollade på så ska det låta istället.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar