söndag, april 5

Söndag

Nu sitter jag vid Oskars dator igen. Han är på något möte och jag ska försöka plugga lite.

Tänkte berätta lite om gårdagen. Vi gick hem till Oskars mormor på kvällningen och käkade lite macka och hade trevligt. Hon var faktiskt riktigt trevlig. Sen ville Oskar att jag skulle med ut för hans mammas kusin och lite folk hade fest på stan här i Mariestad så vi gick dit. Var ganska mycket folk och det var trevligt också. Oskars mammas kusin satt och snackade jättemycket om Oskar och om mig och så där. Han tror att jag och Oskar skulle passa bra ihop. Vi får väl se;)

Visst har det gott fort mellan att det tog slut mellan mig och Emil men grejen är den att Emil är inte samma människa nå mer och vi var redan innan det tog slut lite på glid. För vi brydde oss inte om varandra och han flirtade med tjejer på nätet och jag gjorde detsamma med killar. Men när det tog slut så sökte man bekräftelse från något håll för att man skulle kunna känna sig behövd. Men som jag har sagt jag har inte sökt något förhållande. Men nu som det ser ut nu så är det bara en bonus för mig att det blev så bra som det blev. Jag hoppas inte från famn till famn på någon. Men som sagt man lever bara en gång och man måste våga kolla vad allt kan bära.

Men tillbaka till gårdagen så gick vi ut på nått ställe satt och snacka med lite folk där på krogen och Oskars mammas kusin blev ganska full så efter ett tag gick vi ut därifrån och sen hem för Oskar tyckte nog att det blev lite jobbigt.. Men vi somnade nog inte förän 3 i natt. Och i natt fick jag sova i sängen på Oskar han puttade inte ut mig som han gjorde de andra nätterna så det var ju roligt:)

Åker hem imorgon om inget annat händer. Jag hade kunnat stanna längre men Oskar vill åka med Fredrik så då måste han få göra det.!!
Nej nu ska jag plugga och sen diska!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar