tisdag, april 14

Sandviken snart



Klockan 15.46 går tåget hem till Sandviken. Oskars mormor är så snäll och skjutsar mig till Töreboda så jag slipper åka buss dit och sen vänta i 1 timme. Jag har haft det väldigt bra här i Mariestad och jag kommer komma tillbaka. För jag vill ju vara med Oskar. Får hoppas att han vill komma upp till Sandviken någon gång också.

Den 29 April ska jag och Angelica ta min bil och åka ner igen. Skönt att slippa åka själv ner och roligt att just Angelica ska med för hon och jag har alltid så roligt när vi åker någonstans.

Imorgon börjar allvaret igen. Då är det plugg som gäller och nu måste jag verkligen läsa alla böckerna som jag ska, för jag ska skriva en läslogg och det är ju ganska svårt när man inte har läst böckerna.

Nej nu ska jag packa det sista innan vi går till Oskars mormor för hon skulle bjuda oss på lite mat innan vi åker iväg.

3 kommentarer:

  1. aw!! Vad gullig du är, de ska bli skit roligt att åka ner med dig:D Vi har alltid så fruktansvärt roligt :D <3333

    SvaraRadera
  2. saknar dig fruktansvärt mycket. de är så tomt utan dig ja tror ja börjar gråta snart älskar dig så jävla mycket att ja har lust att ta nästa tåg och åka upp till digså mycket saknar ja dig

    SvaraRadera
  3. Angelica:
    Ja det ska bli superskoj:)

    Oskar:
    Jag saknar dig också ska du veta. Ja jag vill krama dig hela tiden och aldrig släppa dig. Jag och Angelica kommer snart älskling.

    SvaraRadera