torsdag, april 16

Torsdag

Idag har det varit en bra dag måste jag säga. Fick sova till halv 8 det var ganska skönt. Skulle ringa och väcka Oskar i morse fick inte tag i honom förens vid kvart över 8. Han är lite trött på morgonen. I skolan var det redovisning på vårt åtgärdsprogram men vi trodde inte att det var så seriös redovisning så vi hade inte lagt ner så mycket energi på den men jag tror det gick ganska bra i alla fall. Så nu ska jag försöka göra klart mitt åtgärdsprogram så fort som möjligt så jag kan lägga mer tid på att skriva min läslogg senare.

När jag kom hem från Högskolan så var William hos oss. Mamma hade hämtat honom på morgonen för både Göran och Lotta är jättesjuka och ville ha hjälp att ta hand om honom. Så klart att man ställer upp. Jag och mamma försökte lära honom gå idag. Han är blivit så stor min prins. Han kunde ta 7 steg som mest idag. Så duktig han är. Vi tog vagnen och gick ut och gick med honom en sväng idag. Men usch va kallt det var. Men han sov hela vägen och mamma köpte en jättesöt tröja till honom.

Sen ikväll kom Angelica över och vi bara umgicks och snackade skit som vanligt. Roligt att kunna umgås med henne igen.

Imorgon ska jag umgås med Jennifer och vi ska till Gävle och kolla lite. Ska bli kul det var ett tag sedan jag såg henne nu.

Just nu sitter jag och snackar med Oskar på telefon. Jag tycker så himla mycket om honom. Jag vill verkligen inte förlora honom. Längtar efter dig Oskar.!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar