onsdag, april 15

Livet leker

Nu kan jag leva mitt eget liv igen. Jag mår så bra igen och jag kan göra precis som jag vill. Många som har sagt till mig dom senaste dagarna att jag har blivit mycket gladare. Nu när jag kom hem ifrån Mariestad så var det bara skönt att komma hem till min säng och sova men det var tråkigt att åka därifrån. Tråkigt att lämna våren, Mariestad och Oskar.

Mamma frågade mig idag när hon kom hem om jag är kär, och jag kunde inte annat än att säga JA!!! Tror ingen fattar hur mycket han betyder för mig och hur glad jag är att jag har träffat honom. Jag vet att det är nästa 35 mil till honom men när jag har pluggat klart så om vi fortfarande är tillsammans då så tänker jag flytta ner till Mariestad. Ju mer jag tänker på det ju mer lockar det att flytta. Jag vet att några av mina vänner och familj här i Gästrikland kommer bli ledsen men ni får komma ner till mig och jag får komma upp. Det kommer lösa sig. Så lycklig och glad jag är nu har jag inte varit på flera år!!

2 kommentarer:

  1. Så skönt att du mår bra :)

    Men ska du flytta? :O Herregud jag kommer sakna dig så himla mycket. :'( Du är faktiskt den enda i familjen jag faktiskt kan lita på till 100%!! Hur fan ska jag klara mig utan dig? <3

    SvaraRadera
  2. Malin:
    Du får väl flytta med mig ner syrran. Men jag kommer alltid att finnas för dig gumman. ALLTID.!!!

    SvaraRadera