måndag, april 6

Det blev inte så.

Jag åker inte hem ifrån Mariestad idag utan jag blir kvar ett tag till. Oskar ville att jag skulle stanna kvar och det tyckte jag bara var roligt. Så vi får se hur länge jag blir kvar. Men jag måste åka hem nästa tisdag för då ska jag till skolan för då har vi grupparbete.


Har ett arbete som jag ska göra klart den här veckan så Oskar ska hänga med Fredrik i alla fall men det kan vara ganska skönt för mig att vara lite själv och kunna plugga också. Och så får han följa med honom som han vill göra.

Få se vad vi hittar på i veckan men det är i alla fall trevligt att få vara med honom.

2 kommentarer:

  1. Säger bara Lycka till :) Visst ska man ta chansen och vi har bara ett liv...
    Kram/Ann-Sofie

    SvaraRadera
  2. Ann-Sofie:
    Tack ja jag tar chansen.

    SvaraRadera