fredag, april 10

Påsken är här.

Igår så hade jag inte tid att skriva blogg. Jag och Oskar umgicks hela dagen och hade det allmänt mysigt. Vi åkte till Lidl för att handla, vi köpte lite påskmat och lite annat gott. Men igår var Oskar lite grinig för han var trött för han hade tydligen sovit dåligt på natten och så, så han la sig för att sova mitt på dagen.

Men sen på kvällen lagade vi mat och kollade på tv och hade mysigt.

Idag har vi krånglat med hans internet men nu har han trådlöst och det är så skönt så nu sitter jag vid min dator i hans soffa och lyssnar på Winnerbäck och skriver lite blogg.
Har nyss skickat iväg mitt arbete som jag jobbat med nu några dagar. Jag hoppas att det blev bra i alla fall.

Nu ikväll ska vi hem till Oskars mormor och snacka lite men jag hoppas att vi kommer hem till 8 för då vill jag kolla på tv men men vi får väl se hur det blir.

Jag saknar mina vänner där hemma. Men jag kommer hem på tisdags kväll och sen är jag hemma ett tag och då ska i hitta på massa saker. Synd att Linnea kom hem nu när jag är inte var hemma men vi får hitta på nått sen. Om du blir kvar i Kalmar i sommar så får jag åka ner till dig för då har man mer pengar att röra sig med.

1 kommentar:

  1. Det var lite trist men som sagt förstår jag varför du valde att göra som du gjorde också, såklart =) Ja det får du göra, de tar ju bara 40 min från sthlm om man flyger =) Glad påsk på dig! Kramar

    SvaraRadera