måndag, april 13

Sista hela dagen i Mariestad

Ja då var det måndag och hela påsken har gått förbi. Jag har varit i Mariestad hela helgen men det har varit mysigt och trevligt. Har träffat ganska stor del av Oskars släkt nu och det är väldigt trevligt måste jag säga.

Nu är det min sista hela dag i Mariestad. Sen ska jag åka hem och gå i skolan lite och fylla år tänkte jag. Sen bär det av till Mariestad igen om inget annat händer men det hoppas jag inte att det ska göra. Snart ska jag gå och hämta mina tågbiljetter så jag kommer hem imorgon. Oskars mormor ska skjutsa mig till Töreboda. Det tyckte jag var himla snällt av henne att göra. Slipper jag sitta där i 1 timme och vänta på tåget.

Få se vad jag och Oskar hittar på idag. Hoppas vi gör något mysigt eftersom vi kommer vara ifrån varandra ett tag nu. Kommer att sakna honom jättemycket.

3 kommentarer:

  1. Hej Emelie!
    Kul att livet gått vidare för Dig efter separationen med Emil och jag önskar Dig/Er all lycka.
    Själv blir jag ensam nu när Ann-Sofie beslutat att flytta åter till Dalarna.
    Ha det så bra och var rädd om Dig!
    Kramar från "Petson"!

    SvaraRadera
  2. Det verkar som om du har haft det bra. :) Skönt! :D Miss you sister <3

    SvaraRadera
  3. Petson:
    Hej hej. Ja det är klart att det har varit jobbigt och så där men livet måste ju gå vidare så är det ju. Jo jag hörde det och jag tycker det var lite tråkigt för jag tycker att ni passar bra tillsammans. Roligt att du hittade till min blogg..

    Malin:
    Japp jag har det superbra här nere vett du. Är ju med världens underbaraste Oskar så man kan ju inte ha det bättre. Jo jag saknar dig också du får komma till mig nästa helg eftersom jag fyller år snart;)

    SvaraRadera