torsdag, april 23

Full rulle

Den här dagen har gått undan. Jag var till skolan på förmiddagen och hade en föreläsning om konflikthantering. Det var faktiskt mycket intressant inte bara till läraryrket utan även till en som privatperson att veta hur man ska kunna lösa olika konflikter. Föreläsaren vi hade tycker jag är mycket bra och det är intressant att lyssna på henne.

När jag åkte hem så svängde jag in i Valbo en sväng för Cubus hade öppnat där idag så mamma var redan där och kikade. Kan ju svänga in där blir ju liksom inge längre hem för det.

När jag kom hem tog jag mina böcker och satte mig i solen och läste. Har läst lite grann nu i alla fall men jag ska läsa mer imorgon och i helgen. Så jag kan börja skriva på min läslogg men just nu är jag så sjukt skoltrött. Inte det att det inte är intressant utan det är bara så himla jobbigt med alla böcker och uppgifter. Längtar tills jag får börja jobba då man bara har jobbet att tänka på.

Sen bestämde jag och mamma oss för att vi skulle åka till morfar och städa lite åt honom. På två timmar var vi klara där uppe men det är ganska stort hus att städa. Men han blev så glad och tacksam. Jag fick en slant så nu har jag bensinpengar till Mariestad utan att behöva oroa mig.

Fick precis reda på att pappas kompis ska laga min bil redan i helgen så den kanske är klar tills på måndag. Jag kommer verkligen vara honom evigt tacksam om han hjälper mig med den och fixar ciggtändaren så jag kan använda pappas gps när jag och Angelica ska åka.

Nej nu ska jag hitta på nått annat än att sitta här och knappa.

Vill bara tala om för er alla som har missat det. Men jag är så kär i min Oskar så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Han är verkligen mitt allt och jag är så lycklig att jag har träffat honom. All kärlek till dig Oskar. Ska skriva mer om honom sen men det får bli en annan dag;)





3 kommentarer:

  1. Vad bra att han lagar den i helgen, vore bra med en hel bil när vi ska åka xD Annars kommer vi inte så långt!

    SvaraRadera
  2. Du behöver inte skriva om Oskar här :)

    SvaraRadera
  3. Angelica:
    Nej vi gör ju inte det:)

    Anonym:
    Om jag vill skriva om Oskar så måste jag ju få göra det?:S eller? Vill ju skriva om honom eftersom han betyder så mycket för mig och han har ju inget emot det så.!

    SvaraRadera