tisdag, april 21

Ja du.

I natt när jag stängde av datorn stod det att det var 4 minusgrader ute. Uscha hur ska det kunna bli vår på riktigt när det inte får vara varmt på nätterna. Hade svårt att somna igår och precis när jag höll på att somna fick jag sms. Jobbigt när jag ska upp till skolan.

Idag har det varit en bra dag. Vi hade redovisning med gruppen ett slags rollspel som vi skulle visa inför alla i kursen. Men jag tycker det gick ganska bra läraren hade inga direkta åsikter om nått som vi hade kunnat göra bättre och det hade hon till alla andra.

När jag kom hem ifrån skolan så ringde doktorn vid 1 och han skickade in ett recept på nå tabletter som jag ska käka i 5 dagar jag fick tydligen inte äta dom på kvällen då man skulle bli pigg av dom. Få se hur det blir imorgon då.

Nu har min rullande pärla sina sommardäck på. Så skönt nu kan vi rulla ner till Mariestad om drygt en vecka:D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar