tisdag, april 7

hmm

Sitter här själv hemma hos Oskar. Han åkte idag vid halv 5. Saknar honom. Satte mig på msn en stund när jag kom hem men kände jag att jag ville ut och röra på mig lite för det var så skönt väder ute så jag bara gick iväg. Hittar ju inte så bra här men jag hittar lite i alla fall med tanke på att jag och Oskar har gått lite granna i alla fall. Gick ner till Vänern och kikade lite. Det är så himla fint där alltså. Skönt att han bor så nära så det inte är så jobbigt att gå någonstans. Snackade med Linnea i princip hela tiden. Det var ett tag sedan vi snackade nu så det var trevligt.

Tänkte plugga när jag kom hem efter min tur men jag började kolla på hockey ett tag och sen gjorde jag lite mat och sen somnade jag. Jag är verkligen skittrött. Nu satte jag mig vid datorn igen för att snacka lite med Angelica och sen ska jag gå och diska. Tänker nog lägga mig i soffan och sova en stund sen. Är rätt trött.
Behöver verkligen plugga nu men jag orkar fan inte. Kanske lägger mig och läser lite i böckerna men men vi får se. Tror jag håller på ett bli sjuk eller nått för jag känner mig hängig och trött och fryser hela tiden. Men jag hoppas inte det är nått kanske bara är allt skit som blommar just nu..

2 kommentarer:

  1. Det är antagligen pollen gumman, jag känner precis likadant. Har du någon medicin? Allt har ju kommit lite längre här nere så det är lite skillnad..

    SvaraRadera
  2. Linnea:
    Jo jag har massor med mediciner som jag kan ta. Jag ska ringa till sjukhuset när jag kommer hem och be dom hjälpa mig lite.

    SvaraRadera