tisdag, april 7

Kul!!

SENASTE PERSONEN SOM;

Sov i din säng - Jag om ingen sover där nu när jag är borta

Såg dig gråta - Bra fråga men Oskar har hört mig gråta i alla fall

Fick dig att gråta - När jag tänkte på mormor

Du gick på bio med - Kommer inte ihåg var så länge sedan

Skällde på dig - Sällan någon som skäller på mig men mamma kanske


DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU;


Gråtit - Nej inte direkt

Kramat någon - Ja!!

Pussat någon - Ja!!

Köpt någonting - Mat till mig och Oskar och lite annat

Sjungit - Japp sjunger omedvetet

Saknat någon - Ja!!


HAR JAG;


Digitalkamera - Japp 4 stycken tror jag det är.

Telefon på rummet - Mobilen

Egen dator - Japp två stycken

Könssjukdom - Nej

Husdjur - Mamma och pappa har Maxen

Bra kompisar - Japp!!

Vem vill du fika med just nu - Oskar och/eller Angelica


KÄRLEK OCH SÅNT;


Hur gammal var ditt äldsta hångel? 80.a

och yngsta? 88:a

Hur många har du varit riktigt riktigt kär i? 2-3 stycken kanske

Vad tycker du om kärlek? "Kärlek lovar stor men håller tunt, du kan kalla det förnuft men aldrig sunt" - Winnerbäck

Har du flashat/strippat nångång? Inte direkt

När kramade du någon sist? Idag vid halv 5

Saknar du någon speciell person? Japp!!

Har du svårt för att bli kär? Ja det har jag.

När kysste/hånglade du med någon sist? Idag

Ångrar du det? NEJ varför skulle jag?

När fick du senast en komplimang? Nyss av Angelica via sms. Muntligt senast av Oskar.

Har du hånglat med någon av samma kön? Nja men kysst i alla fall.

2 kommentarer:

  1. Jag kanske sover i din säng på fredag mohahaha!!! *Bored* Jag och farmor har iaf bestämt dagar. :)

    SvaraRadera
  2. Malin:
    Jaha va roligt. Hoppas att ni får trevligt tillsammans:)

    SvaraRadera