onsdag, december 17

tokig dag

Den här dagen har varit jobbig. Vaknade i morse av ett sms. Var skittrött men kunde inte somna om så det var lika bra att pallra sig upp annars skulle hela dagen försvinna till ingen nytta. Satt mig och kollade på lite tv. Kände då att jag ville börja slå in julklapparna ville pyssla lite. Känner att det börjar bli jobbigt nu. Vill scrappa men har ingen tid till det. Ska ta mig tid när det är jullov. Har köpt massa saker nu på Dollar då de hade fått massa nya saker. Kan lägga upp lite bilder på det jag har gjort sen under jul. Man att slå in julklapparna var ett måste och då kunde jag gör de lite extra fina. Mycket roligare att ge bort ett fint paket. Ska ta kort på de och lägga upp så kan ni få se.

Sen i alla fall kom jag på att jag glömt fylla i en T3 på Vallhovskolan så var tvungen att åka dit. Som tur var mötte jag en lärare som kunde hjälpa mig med det för hon som har hand om det där är borta hela december.

Rinde Jennifer och frågade om hon ville hänga med ner till dollar för jag var tvungen att köpa mer julklappspapper för det tog slut. Hittade även mina fotoramar som jag letat efter i 1 år där. Blev så himla glad. Ska sätta in kort i dom och hänga upp så fort jag får tid.

Sen när jag kom hem igen så hade jag ingen kartong till pappas julklapp jag ville ha en kartong för det blir mycket snyggare när man slår in.

Men nu är jag klar med julklapparna och snart ska jag sätta mig och plugga. Har ju som sagt tenta på fredag. Längtar tills den är gjord så jag får looooov.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar