måndag, december 22

julen är snart här.

Nu var man hemma igen då.
Idag har det hänt massa roliga saker. Vi åkte hem ifrån Ludvika vid 11 tiden och vi skjutsade också hem Annki till Falun då vi åker därigenom när vi åker hem. Emil och jag käkade på Mc Donalds när vi kom hem till Sandviken. Emil bjud mig. Det var länge sedan jag käkade där måste jag säga. Det är ju verkligen sjukt vad människor det är ute nu i juletiden. Hittade knappt nån parkering när vi skulle käka.

När vi satt och käkade ringde min bror och frågade om jag ville bara barnvakt åt lille William och hur kan man säga nej? Det går inte så klart jag sa JA:)

Ringde Linnea och frågade hur vi skulle göra nu med julklappsbytet. Vi bestämde att jag och Emil skulle hämta henne och hon skulle följa med oss hem och ta hand om William. Åkte till Coop innan och köpte lite fika:)

När vi kom hem var redan William där. Ååå han är så gosig ville komma till faster på en gång. Men han var trött så han somnade på mig efter ett tag. När han hade somnat bytt jag och Linnea julklappar och fikade lite. Jag fick ett USB-minne av henne precis vad jag ville ha!!! Och så fick jag ett par skitsnygga örhängen också. Kul med jul ju. Jag tror hon blev glad över de hon fick av mig också.

Nu ikväll har vi klätt granen. Ååå nu är det verkligen jul. Ska lägga dit alla julklappar sen och ta ett kort så ska ni få se hur fint jag och Emil har klätt granen.

Nu ska jag kolla lite på TV. Men ha de så bra i julstöket.


2 kommentarer:

  1. Skulle du skicka bilderna på William som du tog när jag var där? Vill gärna se dom på mig och honom. xD

    SvaraRadera