torsdag, december 11

Hej..

Hej hej. Vill testa hur det är att ha en blogg på Blogger. Få se om jag kommer använda den eller ej. Jag är ingen hajjare på det här med bloggar men jag hoppas jag kommer bli bättre. Jag är en tjej som heter Emelie och är 21 år och bor i Sandviken. Jag pluggar till lärare alltså "fröken" på Högskolan i Gävle. Jag ska bli lärare i Matte och svenska på de tidiga åldrarna d.v.s årskurs 1-7. Just nu går väldigt mycket tid åt att plugga. Jag har pluggat snart tre terminer och har fyra kvar. Just nu känns det som en evighet men jag hoppas att det kommer gå fort. Få se om jag dyker upp här flera gånger. Ha de bra så länge i alla fall.

4 kommentarer:

  1. jätte fin blogg :) Hoppas du fortsätter blogga :D // En av Angelicas vänner

    SvaraRadera
  2. Hehe... tack så mycket.. jag har en till blogg men jag tycker att den här verkar lättare att jobba med på nått sätt.. men du vet du hur man får en bild i sidan? Angelica sa att du var bra på sånt här!!!

    SvaraRadera
  3. hihi trevlig diskusion hörrni:)
    Pärnälla är bäst på bloggar:)

    men du har lyckas fått till din blogg skit fint gumman!

    Bandy i morgon<3333

    SvaraRadera
  4. Tack va snäll du är. Har suttit en stund idag oxå och tror jag har fått till det lite bättre nu. Men jag har inte riktigt lyckas som jag vill men de duger så länge.
    Japp bandy IDAG:)

    SvaraRadera