söndag, december 21

Tiden har inte funnits

Nu har jag inte skrivit på länge. Jag har inte haft tid att skriva. Jag har pluggat till tenta och jag har haft tenta. I fredags hade jag tenta och jag tycker den var ganska svår. Få se hur det gick. Kan lägga upp den här så kan ni få se vilken typ av uppgifter jag gjorde. Jag fattar inte varför jag ska kunnat sånt när jag ska bli lärare till dom tidiga åren. Men men hoppas jag kommer få nån nytta av det i alla fall.

Sen i fredags efter jag hade haft min tenta var det dags att åka till Uppsala för att kolla på bandy och SAIK. Det var en full buss till Uppsala så allt verkade bli bra. Hedlund hade äntligen fixat lotter som man kunde köpa, Mossan skulle göra comeback och det var gratis att komma in. Men matchen var en av det sämsta jag har sett på evigheter. SAIK spelade bra de första 20 min sen slutade de spela bandy. Hade inte inte alls nån gnista när de spelade. Jobbig resa hem satt och lyssnade på musik hela vägen hem.

I lördags var det dax att åka till Ludvika och fira jul med Emils familj. Vi åkte in en snabbis i Kupolen för att handla lite mer julklappar. Ville ha nått gulligt till William hittade kläder och en bil som han ska få av mig. Köpte även lite Scrapbook grejer på panduro och faktiskt på leksaksaffären. Ååå vad jag längtar tills jag kan börja pyssla lite nu i mellandagarna. Sen när vi var klar där åkte vi till Emils morfar och firade jul med massa mat och folk och paket. Ska även lägga upp nått kort från de senare.

Idag söndag har vi varit till Emils mormor och ätit lunch. Det var trevligt. Nu ikväll blir fira med Emils pappa och hans särbo. Det är mycket firande på olika ställen nu kring jul. Men det är trevligt.

Kommer mer sen. Nu ska vi umgås.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar