onsdag, december 31

Nyårsafton

Igår hände de mycket måste jag säga. Jag och Angelica åkte till Gävle för att köpa biljetter till Djurgården - Brynäs som är den 24 januari. Men då sa dom att den var inställd. Få se om Brooklyn ordnar nått istället.

Sen åkte vi in i Valbo för Angelica skulle kolla om hennes stövlar hade kommit in och de hade dom. Va roligt för henne för hon har verkligen längtat efter dom.

Vi gick även in och handlade lite tills idag. Tråkigt när det har blivit som det har blivit. Vi skulle fira alla tillsammans men vi har ingenstans att vara för alla våra föräldrar är hemma och de som har flyttat hemifrån bor inte i Sandviken längre de är bara hemma nu under julen. Så det blir bara jag Emil och Angelica ikväll. Fast det är inte så dåligt de heller.

Tillbaka till gårdagens händelser. På eftermiddagen gav vi oss iväg till Örebro med Supporterklubben. Det är ju riktigt långt till Örebro tog ju nästan 3 timmar dit. Men har man sin iPod så är det ju lugnt. Sen hade jag också Angelica att snacka med. Vi har alltid så roligt när vi gör något tillsammans.

Väl framme i Örebro så var det kallt och jävligt men va gör man inte för bandyn;). SAIK vann matchen med 11-3 helt rättvist måste jag säga. Kunde även ha gjort några mål till men jag tänker inte klaga. Roligt att se att SAIK kunde spela bra en hel match. Murren spelade helt underbart och Mossan har kommit tillbaka bra.

Brynäs spelade också match igår och jag fick uppdatering av Emil via mobilen och Brynäs vann med 4-1 kul kul att dom också kan vinna. Synd bara att Lindbäck inte fick hålla nolla. 1 sekund kvar så gör Rögle mål. Men dom fick 3 poäng i alla fall.

Så ikväll blir det ett besök på en resturang här i Sandviken. Jag Emil Jennifer och Angelica. Linnea och Amanda ville med och ringde och frågade om de kunde boka på 2 personer till på vårt bord men det gick inte. Lite synd måste jag säga.

Sen ska Angelica sova över här. Ska bli mysigt. Hockey är det ikväll också det måste man ju bara se.

Måste bara berätta att jag fick min kamera idag. Har bara testat den lite men jag diggar den verkligen. Snabb på att starta och snabb att ta kort och massa små roliga funktioner. Lägger nog upp nått kort sen får ni säga vad ni tycker om kvaliten:)

Så nu vill jag önska er alla ett GOTT NYTT ÅR.
Jag hoppas att 2009 kommer bli ett riktigt bra år för mig och för er alla.


2 kommentarer:

  1. Kul, 24 januari... hohooo.....!!!!

    SvaraRadera
  2. Malin:
    Det är inställt så vi vet inte hur det kommer bli.

    SvaraRadera