söndag, december 28

Scrapbook

Här lite exempel på det jag har gjort i min scrapbook. Tycker det är himla kul faktiskt. Men det är svårt att få bra kort på det man har gjort i alla fall när man knäpper i mörker som jag gjorde. Ni får gärna kommentera och säga vad ni tycker.



Det här är när jag Jennifer Marcus och Emil spelade minigolf i Högbo. Högbo är mysigt det..



Det här är när släkten firade Midsommar uppe i Järbo. Kommer aldrig bli nån sådan midsommar igen nu när mormor inte lever längre:( Men mysigt hade vi då i alla fall..



Det här är när jag och Jennifer är till Storsjön som ligger några mil från Kungsberg. Jättefin sjö.



Den till höger är när Malin Emils syrra tar studenten.



Den här är bilder på blommor som visar att det är vår. Bland annat äppelblommor, plommonblommor och syren.



Den här bilden är när jag Linnea och Marcus åkte till Stockholm för att shoppa. Mysigt att åka en dag till Stockholm och bara gå omkring.

Kommer kanske mer exempel sen. Det här var bara några. Men jag måste köpa nytt lim nu för nu är det slut. Fick nytt av mamma igår skitbra måste jag säga. Ska köpa påfylling imorgon.

1 kommentar:

  1. Jätte fint verkligen. Jag skulle också vilja göra såna där men vet inte om jag har tid. Kram

    SvaraRadera