torsdag, december 25

Julafton

Julaftonsmorgonen är den mest underbara morgonen på hela året tycker jag. Man vaknar och känner pirret nästan som när man var liten. Man undrar vad man ska få i julklapp. Man har tv:n på och hör olika julsånger som ljuder. Den här morgonen åkte Emil och hämtade sin syster Malin vid tåget för hon skulle fira jul med oss. Så mysigt tycker jag och även roligt för Emil att ha någon från hans familj med. Den här julen blev konstig då mormor inte var med. Saknar henne hela tiden. Men hon var med oss för vi har ett kort uppställt med ett ljus bredvid som vi tänder.

Vid halv 1 kom min bror och hans familj. Så mysigt med Williams första jul. Han är verkligen fasters sötis. Sen kom även morfar. Så glad att han ville fira jul i år. Jag fattar att det måste ha varit jobbigt för honom och det är nog fortfarande väldigt jobbigt.

Vi kollade på Kalle Anka tillsammans men min bror och hans familj åkte iväg för de skulle fira jul med hans sambos familj också. Under Kalle Anka somnade Malin för hon var så trött, stackarn, men hon blev pigg sen. Efter Kalle åkte morfar till mina moster och mina kusiner. Vi satte oss till rätta i soffan och mamma började dela ut julklapparna. Mysigt det var alla fick massa roliga julklappar i år.

Den här julen var mysig men jobbig. Men ändå en av det bättre på mycket länge.


Här är jag och William. Han är verkligen så himla gosig.

Malin Emils syster, sitter och funderar på något tror jag. Eller så längtar hon efter julklapparna.

Här är våran gran.



Här är Emil och Malin framför våran gran. Söta tillsammans ju.

Emil framför våran gran. Han är så söt i tomteluvan.:)

'

Här sitter vi och kollar på Kalle Anka. Malin ligger och sover.


Mamma delar ut julklapparna. Luvan är lite på sne men det gör inget:)

Hoppas att ni alla hade en bra julafton. Det hade i alla fall jag.


3 kommentarer:

  1. Jorå den var okej. ;D Haha! <33 Saknar dig faster. <333

    SvaraRadera
  2. Hej älsklingen min! Hoppas att julen var trevlig. Jag tycker min julafton var trevlig. Jag fick ju fire med den som betyder mest. Sen fick jag en massa bra saker också. men du måste tjata på mig att jag ska använda parfymen också. Annars glömmer jag bort det.

    Älskar dig min sötis.

    SvaraRadera
  3. Malin:
    Okej va bra.. fick du nått roligt då?
    Saknar dig oxå syrran..

    Emil:
    ja jag ska tjata på dig jag lovar!!! Det var en jättebra julafton med dig!

    SvaraRadera