fredag, december 12

Bättre nu kanske

Har fixat lite med min blogg idag. Blev ganska nöjd tills jag kollade på Emils dator då den gröna färgen inte var den samma som jag hade på min dator. Hmm. Äsch det får duga så länge. Hoppas Linnea kan hjälpa mig när hon kommer hem. Idag har jag skickat in två uppgifter. Känns skönt att ha de avklarat. Nu är det bara en massa matte tal kvar. Får sitta hela helgen med det. Eller imorgon ska vi på hockey. Hoppas Angelica vill med. Emil och jag har köpt biljetter få se hur det blir. Kommer bli jättemycket folk så det kommer bli kul. Men ikväll är det bandy som gäller. Nu var det länge sedan vi var på bandy. Har saknat den jättemycket. Men verkar inte bli så bra bandy väder för de snöar som tusan. Vi får väl se.


2 kommentarer:

  1. aa:D kul med bandy men en skit match!!

    SvaraRadera
  2. Bandy är alltid kul. Men tråkigt väder och dåligt spel..!

    SvaraRadera