lördag, december 13

Pulkaåkning

Det blev pulkaåkning idag för min och Angelicas del. Vi gick iväg till ett ställe som ligger inte alls långt ifrån dör jag bor. Där finns det bra backar att åka i. Man kände sig lite gammal för att åka men men lite kul måste man ju få ha ibland. Det var kanske 2 dm nysnö som vi fick pulsa i. Det var hur mysigt som helst. Solen låg på och värme lite grann i alla fall. Det var 5 minusgrader men det kändes inte som det var nå kallt alls.


Men en sak är säkert ska jag åka nån mer gång i vinter ska jag ha en annan jacka på mig. Min jacka var inte alls gjord för att ha i snön. Jag fick hur mycket snö som helst innanför den. Den åkte upp när jag åkte in i snön.

Jag hoppas nu på att vi kommer få en vit jul och det känns ganska hoppfullt.

2 kommentarer:

  1. Skita kul var de och åka, men inte alls kul när ja fick snö innanför allt:S
    haha men du skrattade åt mina miner xD

    SvaraRadera
  2. Angelica:
    Ja men kan ju inte annat göra.. Du är bara för goo du..

    SvaraRadera