fredag, december 26

Ny kamera

Märkte dan före julafton att min kamera krånglade nått så inibomben. Jag satte i nya batterier men den sa ändå att det var svagt batteri och när jag försökte knäppa kort så började den lysa och sen hängde den sig. Jag fattade ingenting och blev allmänt sur och putt. Som tur är så ochar jag en till lite större digitalkamera men den är så klumpig att ha med sig till vardags liksom. Så jag ville ha en ny. Emil hittaden en på Dustin home som det var rea på nu. En BenQ T850. Jag tyckte den verkade okej h den kostade 488 kronor så varför inte tänkte jag och beställde en. Såg sen att den hade kostade 1795 kronor. Så det verkar ju vara ett bra köp. Få se vad jag tycker om den när den kommer.

2 kommentarer:

  1. Jag ska "låna" den lite av dig kanske så jag kan knäppa lite kort också ;)
    Puss puss

    SvaraRadera
  2. Hoppas den är bra.
    Har en lika dan kamera som du har nu tills du får den här. Men visst krånglat den ibland, men min har inte krånglat sen Sthlm.
    Puss och kram

    SvaraRadera