fredag, december 26

Nya hörlurar till oss båda.

Jag fick ju en Ipod i julklapp så jag ville ha nå bra hörlurar till den och ville även att de skulle passa till mina Ipod. Hittade du ett par som är rosa. Skullcandy Hesh Pink heter dom. Hittade först nån annan som också var rosa men dom var tydligen inte lika bra. Men Emil har lovat att han ska betala 300 på mina hörlurar så jag behöver bara betala 100 kronor och det tycker jag det är värt. Dom är ju så himla snygga:)

Han passade även på att köpa ett par han också. Dom han köpte var ganska mycket dyrar måste jag säga. Men han vill ju ha lite mer extremt än vad jag vill ha. Killen är ju elektronik nörd;) Men han är snäll ändå jag lovar:)

Jag tror ni ser vilka som är mina och vilka som är Emils. Mina är snyggare eller hur;)?



Hoppas jag får dom snart.

1 kommentar:

  1. Det är mina till höger tror jag. Om det inte är någon som lurar mig. Men de rosa är ju mycket snyggare.
    pusspuss

    SvaraRadera