måndag, december 15

plugg och städ

Har tenta på fredag. Jag sitter här och kollar igenom papper och anteckningar och gamla tentor. Vissa uppgifter på tentorna känner jag att jag har ganska stor koll på. Allt som är på tentan är helt nya saker. Den kommer bli svår. Min första sals tenta. Jag längtar tills jag kan lägga undan min Billstein. Den har verkligen varit en plåga den här hösten.

Har en till tenta sen efter jul så jag måste ha den kvar ett litet tag till i alla fall.

Måste städa idag också. Men just nu sitter Emil och spelar wow och jag pluggar. Men hoppas han är klar snart så kan jag ta en paus i mitt pluggande också. Har inte så mycket annan tid den här vecken. För till helgen ska vi till Ludvika och fira jul och födelsedag. I veckan måste jag plugga till min tenta och så är jag i skolan 3 dagar också och Emil ska iväg på kurs onsdag till fredag. Sen när vi kommer hem från Ludvika är det inte alls mycket tid kvar. Men måste väl städa då också för att det ska vara fint till jul.

Ha de så bra så länge..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar