fredag, maj 8

Tid finns det ont om

Nu har jag inte skrivit på länge i min blogg. Jag har verkligen inte haft tid till att göra det. Jag har massor som ska vara klart ikväll och jag måste sitta hela dagen idag och plugga. Dålig planering som vanligt men jag ville inte sitta hemma hos Oskar och plugga utan då ville jag vara med honom och hitta på roliga saker. Nu har jag suttit sen klockan 10 i morse och börjar bli klar med en av uppgifterna. Det känns faktiskt skönt.

Ikväll vill jag kunna kolla på hockeyn utan att jag ska behöva känna att jag ska plugga klart allt det här. Så jag ska sätta mig igen så fort jag har skrivit klart min blogg och gå igenom det jag har skrivit.

Annars i veckan har jag varit in på skolan och pluggat och börjat jobba med vår A-uppsats. Men det känns som att det kommer gå ganska bra med den om vi verkligen gör sakerna tills dess vi ska göra det. Men det tror jag att vi kommer klara. Vill verkligen inte sitta sista dagen och skriva ner det sista.

Jag och Jennifer var ut till Laxön och hälsade på Johan på hans jobb. Jättemysigt var det där ute. Ska lägga in korten på datorn sen kan jag lägga upp kort så får ni se. Johan bjöd mig och Jennifer på glass det var ju trevligt. Dom hade polkaglass inte många som har det. Det är ju bara så gott..

Imorgon ska jag in till Gävle på Crusing med Jennifer, Marcus och Angelica och där ska vi träffa Johan. Få se om vi träffar någon mer när vi väl är där inne också.

Innan jag åkte hem ifrån Oskar så bokade vi tågbiljett till honom den 20.e Maj. Så då kommer han till mig. Ska bli kul för mig att visa honom hur jag bor och så där. Nog fatt det är mycket finare där han bor men ändå det här är ju hemma för mig. Få se vart vi åker någonstans.

Nästa vecka får jag mitt schema för sommaren. Hoppas jag får bra schema i år för det fick jag inte förra året. Men vi får se. Nej nu sa jag fortsätta plugga.


1 kommentar: