onsdag, maj 13

Lite ledsen i ögat

Idag har jag inte pratat med Oskar i telefon. Så jag är lite ledsen i ögat. Har inte hört hans röst idag.:( Antar att han somnade nu ikväll för jag har försökt ringa men han har inte svarat men han ska ju upp och jobba tidigt imorgon bitti. Stackarn. Men hoppas jag får prata med honom imorgon desto mer då. Har skickat lite sms till honom och hoppas att han kommer svara imorgon. Älskar verkligen honom mest av allt.

Saknar honom jättemycket men om en vecka är hans hos mig åå vad mysigt vi ska ha det. Jag ska visa lite av vad Sandviken och Gävle området har att erbjuda. Är väl inte så mycket men det blir nog bra det. Är det någon som har nått förslag på vad vi kan åka nåonstans har tillgång till bil.!? Vi kommer nog ha trevligt i alla fall. Hehe.

Idag har jag och Maria suttit och pluggat och det börjar kännas rätt okej med arbetet i alla fall. Vi har kommit ganska långt och vi vet massor som vi kan skriva och så där. Satt idag och funderade på vem vi mer kunde snacka med för jag läste att vi kunde intervju oss själv. Tänkte att jag kunde fråga Angelica eftersom hon jobbat på särskola. Men kom på att jag kan snacka med hennes mamma eftersom hon jobbar å särskolan. Så hon ställde upp på lite frågor det kändes bra så nu har vi frågat 3 stycken. Ska jobba mer imorgon få se hur långt vi kommer.

Nej nu ska man väl kanske sova lite. Ska upp tidigt och åka till skolan imorgon
.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar