onsdag, maj 13

Minigolf.


Mina snygga skor och min vinnarklubba



Jag Jennifer Marcus och Angelica spelade minigolf i lördags innan vi åkte in till centrala Gävle för att kolla på alla snygga bilar på crusingen. Vi bestämde oss för att spela i den där skogen i Gävle som jag inte ens tänker första stava till.

Jag brukar ALLTID förlora så jag gick in med inställningen att jag inte ville spela. Men tänkte ajja det kan ju bli kul i alla fall. Vi börjad lite smått och spela och det gick ganska bra men Jennifer var bättre som vanligt. Efter ett tag kom min brorsdotter Malin och hennes kompis dit också. Jennifer sa mitt under spelet att det var huvudsaken att man slog mig på minigolf och då sa jag att det är ju inte så himlans svårt:)

När vi var klara så hade visst JAG vunnit. Shit va glad jag blev. Jag hade fått 51 slag på 18 hål. Det var jag ganska nöjd med faktiskt. Bara en 7.a och sen 4 sprikar. Hehe minigolf får vi spela igen. Men jag kommer aldrig vinna igen.. Njuter av segern LÄNGE:)

1 kommentar: