onsdag, maj 13

Crusingen

Härlig lördagkväll jag hade med mina kompisar. Jag Jennifer Marcus Angelica Malin och hennes kompis Jonna käkade på subway inne i Gävle efter minigolfen. Jag hade smskontakt med Johan och Peter under kvällen så när vi köpt våra mackor messade jag Peter och då kom han till oss och efter ett tag kom Johan och hans kompisar också. Vi blev en hel del kompisar som umgick där. Angelicas kompis Sara kom också in från Sandviken.

Vi gick omkring och kollade på en massa snygga bilar och Jennifer lånade min kamera och knäppte en massa kort på bilarna. Skulle kunna lägga ut hur många som helst med tanke på att Jennifer och jag tillsammans knäppte över 500 kort men har valt ut några jag vill visa i alla fall.. Hoppas att det blir en bra crusing i Sandviken den 30.e maj sen också.

















1 kommentar: