måndag, december 21

måndag

Idag är det måndag.
Oskars chef ringde igår kväll vid tio och frågade om han kunde jobba idag från halv 6 och Oskar tackar ju inte nej till det så han är och jobbar nu. Han ska även till Stockholm en sväng ikväll så jag ska följa med honom då. Tycker synd om honom om han ska behöva åka själv och jag vill heller inte sitta här hemma själv.

Just nu sitter jag och skriva lite mer på min tenta. Kommer nog bli ganska lång även fast den inte ska vara det. Ska försöka att inte sväva ut allt för mycket i mina svar så kommer det nog gå bra.

Det blir troligen ingen tripp ner till Mariestad i mellandagarna då Oskar ska jobba. Men vi får väl se hur det blir. Som sagt han tackar inte nej till jobb. På julafton har han lovat mig att han inte ska jobba i alla fall för jag vill verkligen fira jul med honom i år.

Nej nu måste jag göra mig i ordning för Oskar kommer nog snart. Ha de så bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar