söndag, december 20

Lördag

Var till Sandviken och skulle skriva ut biljetter till SAIK matchen. Fick vi mat hemma hos mamma och pappa. Ibland har man tur. Riktigt gott var det också. De håller på att göra om i badrummet nere och det blir verkligen supersnyggt. Hoppas att det hinner bli klart innan jul.

Sen åkte jag och Oskar till Valbo för att köpa lite mer julklappar. Jag är nu klara med alla min, men det är inte Oskar. Han får nog köpa de i början av nästa vecka. Det var verkligen supermycket folk i Valbo så mycket folk som skulle köpa julklappar.

Sen var det matchdags i Sandviken. Jag tänker inte skriva något om den matchen. Och NEJ jag är inte dålig förlorare men jag tycker inte att den är värd att kommentera när domaren förstörde matchen.....!!!!!

SVENSKA BAJENFÖRBUNDET!!!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar