fredag, januari 1

Nytt år med nya möjligheter.

Nu har man firat jul och haft en massa mysiga tillfällen med vänner och familj. Kommer att lägga in bilder från jul och nyår sen när jag har lagt in alla korten på datorn.

Har även lyckats att under denna tid att göra klart min kursportfölj som skulle in till den 31 december. Nu ska jag vara ledig i 1 ½ vecka ungefär så skönt att kunna vara ledig ett tag för att senare ta nya tag till våren så man orkar med. Just nu är det 1 år kvar på min utbildning. Känns som att jag har pluggat länge men det har ändå gått ganska snabbt.

Idag är det nyårsdagen och jag sitter här tillsammans med Oskar, Johan och Tessan och spelar tv-spel och har det allmänt trevligt. Snart ska jag och Oskar åka till Sthlm för han ska jobba idag. Han har jobbat mycket den senast tiden men det är bara roligt för honom att han får jobba och det är bra för oss då vi får in pengar så vi slipper leva på de sista örerna varje månad.

Nej nu ska jag packa lite till Mariestad. Vi åker dit imorgon och stannar ett par dagar få se när vi åker hem. Beroende på om Oskar får nått jobb eller hur det blir.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar