söndag, juli 19

Tankarna snurrar

Sitter här i min säng och tänker på livet i största allmänhet.

Tänker på hur roligt jag hade igår med mina nya och gamla vänner i Gävle. Johan drog dit några av hans kompisar också. När det blir fler fester kanske man har chans att lära känna dom också. Vi blev väl runt 10 stycken hemma hos Johan igår vi lyssnade på musik och snackade skit och hade allmänt trevligt. Sen blev det utgång till Bilagan. Har aldrig varit där, inte så konstigt med tanke på att jag aldrig varit ut i Gävle. Länge sedan jag hade så roligt så jag hoppas att det blir snart igen. Kom hem vid 3 igår och somnade inte fören 4 för jag kunde inte sova och sen fastnade jag i ett sudoku löser ett sånt minst en gång om dagen, tycker det är himla roligt.

Sitter även och funderar på livet i största allmänhet. Hur det kommer att bli för mig och Oskar med allt. Jag älskar verkligen honom och jag hoppas av hela mitt hjärta att han kommer flytta upp hit till mig i alla fall medan jag pluggar, sen kan jag flytta i princip vart som helst bara jag får vara med honom.

Mitt humör svänger nått fruktansvärt just nu. Jag mår ena sekunden hur bra som helst och är hur nöjd som helst med allt och andra sekunden vet jag inte vart jag ska ta vägen får då känns allt skit. Vet inte om jag har för höga krav på livet eller vad det kan vara frågan om. Ibland finns ingen där och ibland finns det för många. Livet är faktiskt inte lätt att leva men det är helt underbart att leva. Det ska inte vara lätt heller för då blir det för jobbigt när man har en nergång.

Jag vet även att jag har varit dålig på att skriva här på 2 månader nu. Men alltså dagarna bara rullar på och jag tycker att jag aldrig har något vettigt att berätta heller. Jag vet inte om det är vettigt när jag väl skriver heller men då har jag i alla fall lusten till att skriva något.

Det har hänt ganska mycket roliga saker den här sommaren även fast det är ganska mycket kvar av den. Måste nog vara den bästa sommaren hittills och det kan bli bättre också det är det som är så underbart.

Måste bara tala om för er att jag Älskar min Oskar så sjukt mycket och han gör mig så lycklig. Hade det inte varit för honom och Johan vet jag inte hur jag hade kommit upp igen. Nu är jag uppe och högre upp än jag någonsin varit. Är idag oerhört tacksam att det blev som det blev mellan mig och Emil. På slutet var vi mer som vänner än som ett par. Det var så klart jobbigt i början när vi gick ifrån varandra men nu är jag bara glad. Vi var helt enkelt inte skapade för varandra och jag hoppas att han kommer hitta någon som passar honom bättre än vad jag gjorde. För jag har hittat han som passar mig bättre och både jag och Emil lever ett bättre liv utan varandra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar