måndag, juli 20

Japp

Första dagen på 2.an avklarad. Gick ganska bra tycker jag i alla fall och dom två som jag jobbade med var jättegulliga och trevliga. Det här kommer nog gå bra.

Somnade inte fören 1 i natt så när jag skulle upp vid 6 i morse var jag mer död än levande. Så när jag kom hem från jobbet la ja mig och vilade. Kommer säkert få lida för det ikväll när jag ska sova men som tur är så jobbar jag eftermiddag imorgon så då får jag sova.

Idag har det varit en går och tråkig dag med regn i princip hela dagen. Känns nästan som att det skulle vara höst men det hoppas jag inte att den redan har kommit. Vill ha sommar några veckor till i alla fall.

Nu är det inte alls långt kvar tills Oskar kommer upp till mig. Det ska bli så himla mysigt tycker jag. Nu var det länge sedan jag såg honom.

Nej nu ska jag spela lite på facebook och sen ska jag hjälpa mamma och färga håret. Ha det så bra.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar