söndag, juli 19

Frågor

FRÅGOR

Ditt namn? - Emelie Dansk
En hemlighet du nu tänker berätta? - Jag är löjligt förtjust i Hello kitty fast det är nog ingen hemlighet;)
Någonting du vill att alla ska veta? - Att jag älskar min Oskar
En vän du älskar? - Alla vänner betyder massor för mig
Någonting du vill ändra i världen? - Massor
En dag du alltid kommer minnas? - 2 April 2009
Någonting du ser fram emot? - När/ om Oskar flyttar upp till mig i höst
En vän som vet mer om dig, än någon annan? - Jag vet massor om mina vänner men dom vet lite om mig
Någonting som betyder så mycket för dig att du skulle dö för det? - Familjen vännerna och Oskar


ÄRLIGHET

Har du sagt hora till en lärare? - Nej absolut inte
Har du legat på sjukhus, på grund av narkotika eller någon annan sorts drog? - Nej nej.
Tar du droger? - Nej
Har du svikit någon? - Ja
Har du tänkt tanken att mörda någon? - Nej


FRAMTID

Vill du ha barn? - Japp
Kommer dina betyg vara tillräckligt bra för att gå vidare till gymnasium? - Har kommit in på högskolan också
Vill du gifta dig, och med vem? - Japp med min älskade Oskar
Finns det någonting du vill göra innan döden? - En massa
Är det någonting du absolut vill undvika? - Massa saker


KÄRLEK

Tar du kärleken på allvar? - Självklart
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? - Absolut
Tror du någon kan leva med samma person resten av deras liv? - Ja det tror jag
Du vart tillsammans med någon, och trott att en dag kommer ni två vara gifta och ha barn? - Japp
Är du singel? - Nej har min älskade Oskar
Vill du vara tillsammans med någon? - Ja


RÄDSLA

Känner du att någon/några går för långt ibland? - Ja
Har du känt att någon förföljer dig? - Ja
Har du blivit överfallen någongång? - Nej
Går du runt och undrar över att hemska saker ska hända? - Ja
Tror du att det finns svar på saker där ute som du inte kommer gilla? - Ja
Är du rädd att folk ska uppfatta dig fel? - Japp men just nu lär jag känna nya kompisar men det känns bara bra.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar