söndag, juli 19

Ny design igen

Kände mig inte riktigt nöjd med den förra jag gjorde igår. Har suttit en stund idag och fick ihop en som jag blev betydligt nöjdare med. Ni kan väl kommentera och säga vad ni tycker.!?

Måste bara tacka alla som var med igår. Jag hade verkligen superskoj. Det där måste vi göra om. Tack Johan att vi fick vara hemma hos dig och ha lite roligt. På torsdag kommer vi ha lite roligt hemma hos mig istället:) Hoppas att det blir fint väder så vi alla kan bada i poolen.

Imorgon ska jag börja på våning 2 jag känner verkligen inte för det. De hade faktiskt inte frågat om jag ville vara där. Men men det måste ju gå. Jag får tänka på pengarna så kommer det nog att gå ganska bra ändå.

På torsdag kommer Oskar hit. Ska bli mysigt att vara med honom igen.

2 kommentarer:

  1. Malin:
    Tack så mycket. Tycker det speglar mig lite. Glädje och rosa:)

    SvaraRadera