måndag, juli 6

Helgen är över


Här är jag och Oskar på väg hem ifrån Åland. Tycker om den bilden längtar så efter honom.

Har jobbat nu lördag och söndag. Gick faktiskt riktigt bra men det är lite tråkigt när man är själv tiden går så långsamt när det inte finns någon att snacka med. Men nu är i alla fall helgen gjord. Pappa bokade biljetter till mig igår så nu åker jag ner till Oskar på tisdag. Ska bli så otroligt skönt att träffa honom igen. Kommer aldrig sluta att krama och pussa på honom när jag väl får. Så imorgon får jag packa väskan så den är klar på tisdag när jag slutar.

I torsdags så var jag Angelica, Marcus och Peter och hälsade på Johan på hans jobb. Vi sjöng allsång och käkade räkmacka. Det var mycket trevligt måste jag säga. Jobbigt bara med all knott och mygg.

I fredags så badade Marcus här med mamma och pappa och mig och vi umgicks och hade det mycket trevligt måste jag säga. Tror det var första gången som jag och Marcus umgicks helt själva. Vi fick snacka om mycket och det känns skönt. Han är en mycket bra vän måste jag säga.

Sen har jag bara jobbat och inte hunnit nå annat. Idag när jag kom hem så la jag mig och vilade en stund sen gick jag och Linnea ut och gick och snackade om livet i största allmänhet. Så skönt att komma ut och snacka med någon som är så förstående som du är. Tack för att du finns Linnea. Vi bestämde också att nästa helg som vi är lediga vilket blir helgen vecka 29 ska vi alla ut och ha det kul i Gävle. Sen ska vara hemma hos Johan och ha förfest och sen ut. Ska bli superskoj få se vilka det blir som följer med. Roligt att ha något att se fram emot.

Nej nu ska jag sova. Det är en dag imorgon också och då ska jag jobba igen. Sov så gott.

1 kommentar: