fredag, november 13

Tråkigt.

Idag var det en av de tråkigaste föreläsningar jag någonsin har varit på. Höll verkligen på att somna. Satt och kikade i min kalender och såg att SAIK spelade hemmamatch ikväll. Skickade iväg ett sms till Oskar och frågade om vi inte kunde gå på den matchen och han var på. Så kul att han alltid vill göra saker. Tänkte då kan jag fråga Johan och Marcus också. Marcus kunde inte för han skulle jobba ikväll men Johan var på som vanligt. Kul kul så snart åker vi till Sandviken och Göransson Arena. Tänk vilka roliga idéer och förslag man kan komma med när man sitter på en föreläsning som är tråkig:)

När jag kom hem från skolan hade Oskar gjort mat till mig. Så himla gott. Han är så duktig min Oskar. Han ställde sig även och bakade i våran nya ugn. Det blev också himla gott.

Imorgon blir det Sandviken igen får då ska vi åka till mamma och pappa och vara lite barnvakt till William för han kommer vara där. Det var någon vecka sedan man såg han nu. Han växer ju så det knakar man måste passa på att träffa honom när man väl har chansen.

Blev inge Photoshop igår. Gick in på den här länken istället. Det finns så mycket roligt på den sidan. Så har du inget annat för dig kan du gå in och kolla lite på den. Förhoppningsvis kommer det att bli lite leka med photoshop i helgen istället. Tänkte kanske göra en nya design till min blogg men vi får se om jag får till nått som jag blir nöjd med.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar