tisdag, november 17

Tisdag

Idag har det väl egentligen inte hänt nått speciellt som jag ska skriva om här i bloggen. Har varit i skolan och plugga tillsammans med tre andra tjejer. Vi blev klara med de vi skulle så det kändes skönt så jag behöver inte åka till skolan imorgon. Har lite grejer jag ska fixa tills dess men de tar inte allt för lång tid.

Ikväll sitter jag här själv vid datorn och vet inte riktigt vad jag ska göra. Sitter och håller mig uppdaterad om vad som händer i matcherna. Det är match mellan Brynäs-Modo och Bollnäs-SAIK. Hade varken råd eller tid att åka på någon av matcherna så jag sitter här hemma. Oskar jobbar ikväll men det är bara bra. Är väldigt stolt över honom.

Känner mig lite hängig idag har ont i halsen hoppas att det inte blir nå mer jobbigt nu. Har haft mitt känns det som. Ska ringa hälsocentralen imorgon och kolla lite hur läget ligger. Eftersom vi nyligen flyttat vet jag inte vem som är min läkare och jag skulle behöva lite hjälp så det kan vara bra att veta vem man ska vända sig till. Ska även kolla upp det där med "grissjukan" om man kan ta sprutan vecka 48 då det ska vara våran tur.

Ikväll är det Andra avenyn. Älskar verkligen de programmet.

Det blev ändå lite som jag skrev men sen vet jag inte om det var så intressant. Ska lägga in lite mer kort snart också. Har knäppt lite kort men måste lägga in dom på datorn innan jag kan lägga upp de på bloggen. Ha de bra så länge..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar