torsdag, november 12

Massor

Har massor att tala om här. Vet inte vart jag ska börja. Kan i alla fall börja att berätta att berätta att jag inte har hunnit att knäppa några kort här hemma det har verkligen varit fullt upp den senaste tiden. Till råga på allt hade jag tappat bort min laddare till min kamera IGEN. Jag hittade den i måndags när vi letade efter något annat. Så nu ska jag banne mig knäppa kort i helgen innan allt julpynt kommer fram här hemma. Längtar som tusan till julen nu då det kommer komma upp en massa snygga saker överallt och massa ljus och grejer.

I helgen som var var jag och Oskar ner till Mariestad och hade en mysig helg tillsammans med hans släkt. Vi hann träffa en hel del människor så det känns både roligt och skönt. Under lördagen tog vi en sväng ner till inredningsbutiken Chilli i Skövde. Har du inte varit in där ÅK dit om du gillar inredning. Finns på en del ställen i Sverige. Jag bara älskar den affären. Blev en del roliga inköp. Julklappar och så där. De har även en hemsida kolla in den här.

Idag fick vi ny spis i köket så skönt verkligen. Nu kommer det bli mycket bullbak och så där. Slippa den där värmevakten är jag överlycklig för. Usch va den var jobbig.

Har haft en tenta nu i drygt en vecka som jag suttit med. Satt mest i måndag och tisdags men skickade in den idag. Hoppas det gick okej i alla fall. Är rätt trött på skolan nu måste jag säga. Men nedräkningen har börjat nästan 1 år kvar sen är jag klar. Känner mig ändå ganska duktig som orkar hela tiden. Oskar finns där och stöttar mig. Det är jag otroligt glad för.

Nej tror jag ska sätta mig och leka lite med photoshop tills Oskar kommer hem och imorgon är det en trökig föreläsning jag måste gå på, men sen är det helg då ska jag slappa och sen nästa vecka är det hårdkörning igen. Ingen rast och ingen vila. När får jag SEMESTER egentligen??

2 kommentarer:

  1. Du får semester när du börjar jobba och får hur många veckor sommarlov som helst. Så för att kompensera får du härdanefter jobba extra hårt för att ta igen för all kommande ledighet. Se så, sätt fart! ;)

    SvaraRadera
  2. Linnea:
    Jaså det tycker du:) Jag gör så gott jag kan..

    SvaraRadera