onsdag, augusti 19

Mariestad.

Har varit här nere nu sedan i fredags då jag slutade jobba. Så skönt att sluta och få några dagar ledig innan skolan börjar igen. Börjar igen den 27.e augusti få se när jag åker hem ifrån Mariestad.

Början av den här veckan har varit mycket trevlig måste jag säga. Igår bjöd Monika och Reine mig på mat. Mycket trevligt måste jag säga. Dom är verkligen supertrevliga. Oskars halvsyster frågade mig om jag hade lust att hitta på nått och sagt och gjort idag tog vi en fika på stan. Hon är trevlig hon också. Så roligt att man får chansen att träffa så mycket trevliga människor i den här staden.

Nu sitter jag och väntar på att min älskling ska komma hem från jobbet och sen ikväll ska vi iväg på hockey. Inte så intresserad av hur det går för BOIS men eftersom det är Oskars intresse är det klart jag följer med och jag tycker det är ganska kul att kolla på hockey. Men dom är inte alls lika bra som BRYNÄS:D hehe...

Få se vad som händer och sker i helgen nu. Förhoppningsvis så är Oskar ledig då i alla fall..


4 kommentarer:

  1. INGEN är lika bra sopm BRYNÄS!!!! :D Hehehe... x'D

    SvaraRadera
  2. Hej! Vilken fin och trevlig blogg du har :D

    SvaraRadera
  3. Sitter här och väääääntar på en uppdatering. Men det kommer igen *snyft* Hur går det med lägenheten och allt? Skriv! :) Saknar dig

    SvaraRadera
  4. *ingen menade jag ju :)

    SvaraRadera