onsdag, oktober 21

Tillbaka igen?

Hej alla som läser min blogg.. Jag har verkligen inte haft tid att skriva något i bloggen på evigheter. Eller så kan det ha varit att jag har prioriterat annat i livet än att sitta vid datorn och skriva. Eller så kanske det är både och.

Har hänt ganska mycket sedan jag skrev sist. Nu sitter jag i en lägenhet i Gävle tillsammans med Oskar. Vi har bott här nu i 2 ½ vecka och vi trvis jättebra. Vi har det jättemysigt i våran lägenhet. Det är en 2.a på 58 kvadrat alldeles lagom till oss två. Ska knäppa lite kort när vi är helt klara så ni som vill se lite ska få det.

Skolan rullar på som vanligt men just nu är det mer tungt än vanligt. Har ingen ork alls att plugga, skjuter allt på framtiden och sen blir det hyperstreessigt för mig. Satt hela dagen igår och pluggade och är ändå inte klar. Måste skicka in uppgiften senast 23.59 ikväll men de ska nog gå bra.

Jag och Oskar har blivit bjudna till Peter ikväll på middag. Johan kommer oxå. Ska bli trevligt tycker jag..

Få se om jag skriver snart igen:) Man kan ju alltid hoppas.:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar