tisdag, augusti 4

Frågor

1. Vilken svordom använder du mest? - Helvetes jävla skit men bara om det är nått allvarligt.
2. Äger du en iPod? - Ja
3. Vilken tid är din väckarklocka inställd på? - Använder min mobil som väckarklocka, det är olika beroende på vad jag ska göra.
4. Hur många resväskor äger du? - Bra fråga på hjul 3 tror jag sen massa andra väskor.
5. Använder du flip-floppar? - Nej.
6. Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? - Jag fastnar inte på kort.
7. Vilken var den senaste filmen du såg? - Nån film med Oskar kommer dock inte ihåg vad den heter.
8. Har någon någonsin kallat dig lat? - Ja alla är ju lat någon gång.
9. Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare? - Nej jag somnar ganska lätt.
10. Vilken CD ligger i din CDspelare just nu? - Använder knappt de längre
11. Vilken är världens bästa artist just nu? - Lars Winnerbäck.
12. Använder du huvtröjor? - Ibland.
13. Kan du vissla? - Japp
14. Vem var den senaste som ringde dig? - Oskar.
15. Vilken är din favoritåkattration på ett nöjesfält? - Berg och dal banorna
16. Tror du folk pratar bakom ryggen om dig? - Ja det tror jag nog.
17. Tittade du på tecknat när du var liten? - Japp kan göra det än idag
18. Hur många syskon har du? - Två
19. Är du blyg inför det motsatta könet? - Ibland
20. Vilken film kan du alla replikerna till? - Ingen tror jag.
21. Äger du några popband t-shirts? - Japp
22. Hur många stolar står kring ditt köksbord? - Bor hemma men 4 här
23. Läser du för skojs skull? - Iblands.
24. Pratar du några andra språk? - Engelska om jag måste.
25. Diskar du din egen disk? - Diskmaskinen.
26. Har du gråtit offentligt? - Ja många gånger.
27. Har du en stationär dator eller en laptop? - Två laptop.
28. Försöker du alltid lära dig nya saker? - Man lär sig något nytt varje dag.
29. Vill du just nu göra några tatueringar eller piercningar? - Bara piercingar i öronen.
30. Kan du kasta macka? - Har kunnat i alla fall.
31. Har du någonsin varit på Jamaica? - Nej
32. Vad har du med dig in på bion? - Mig själv, någon trevlig person och ofta något att dricka och käka på.
33. Vad har du för väder? - Varmt men mulet.
34. Har du en blogg? - Den här.
35. Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? - Teckenspråk.
36. Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner? - Att kunna kompromissa.
37. När sov du senast på golvet? - Räknas luftmadrass som på golvet?
38. Vilken är din mammas hemstad? - Född i Gävle med uppvuxen i Järbo.
39. Din pappas hemstad? - Årsunda.
40. Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? - Många. 6 i alla fall.
41. Är dina dagar fullbokade och stressiga? - Det händer väl.
42. Vilken är din favoritfrukt? - Mandariner, Satsumas, klementiner, bananer.
43. Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper? - Ibland.
44. Hur gammal blir du nästa födelsedag? - 23
45.Är du petig när det kommer till stavning och grammatik? - Ibland.
46. Tror du på liv på andra planeter? - Ja det tror jag absolut.
47. Vem var den sista personen som gjorde dig arg? - Blir inte så ofta arg men besviken och ledsen blir jag ganska ofta.
48. Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta? - Har inget med kön att göra utan personligheten
49. Hur valde dina föräldrar ditt namn? - Julkalendern 1986
50. Gillar du senap? - Bara i såser och så.
51. Skulle du någonsin hoppa fallskärm? - Ja det tror jag nog.
52. Tycker du om att krama folk? - Japp hur mysigt som helst.
53. Äger du en digitalkamera? -Ja men inte bara en.
54. Vilka kändisar har du blivit jämförd med? - Grynet när jag var mindre. Sprallig och lockigt hår.
55. Stör det dig om någon säger att de ska ringa men inte gör det? - Ja men det kan även hända mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar