onsdag, augusti 12

Helgen

Den här helgen som varit har varit den bästa och jobbigaste på evigheter. Sen i torsdags tills idag har jag bara sovit 5 eller 6 timmar per natt och så har jag jobbat fredag till måndag förmiddag alla dagar. Så jag har varit helt slut. Jag och Oskar har gjort massa saker så vila har jag inte hunnit med men det gör inget.

Vi har varit in på sommaryran två dagar med massa vänner och varit på Laxön och vi har badat i poolen och Oskar badade med några kompisar i Hemlingby och vi har varit på IKEA och kollat lite och varit barnvakt till William och massa andra roliga saker. Så mycket roligt på kort tid. Jag har alltid så roligt och mysigt med min älskling. Han är det bästa jag har. Saknar honom redan fast han åkte hem idag(tisdag).

Har tappat bort laddaren till min kamera så nu kommer det väl inte bli några kort på ett tag. Har inte orkat letat nå mer på ett tag så ska kolla om någon annan i huset vet vart den är. Ska iaf beställa ett till batteri sen för det är bra att ha två.

Mamma och pappa är på resande fot i Västerås så ikväll och natt måste jag sova själv. Usch jag hatar verkligen att sova själv i huset, det är därför jag är uppe så här sent. Men men det kommer nog gå bra hoppas jag i alla fall.

Verkar vara nå fel på blogspot nu så får inte in min bild jag brukar ha i varje inlägg så jag får väl lägga till den sen då. Men ha de så bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar