fredag, juni 26

Livet

Ska försöka skriva i min blogg lite oftare nu. Det är lite tråkigt att jag inte får träffa Oskar på så lång tid. Men vi har hunnit gjort så mycket tillsammans under en månad som vi fick vara tillsammans. Det blev många resor mellan Sandviken och Mariestad men att få vara med Oskar är det bästa jag vet.

Jag ska lägga in lite bilder och inlägg på vad som har hänt under den tiden. Angelica var med ner i 1 ½ vecka och då var vi till Ullared och vi var till Liseberg och Kolmården. Sen gjorde vi lite annat skoj runt omkring i Mariestad också. När vi var hemma hos mig i Sandviken så gjorde vi två utflykter med ålandsbåtar. Det finns massor att berätta. Jag och Oskar har snart varit tillsammans i 3 månader men vi har hunnit göra massa saker tillsammans.

Nu jobbar jag för fullt och det gör även Oskar så vi kommer inte kunna träffas på en månad och den här månaden kommer att bli sjukt lång. Tur att jag har jobbet och mina vänner. När värmen är här så ligger jag i poolen och solar eller nått annat mýsigt utomhus men är det dåligt väder är det värre. Just nu är jag förkyld så det är lite jobbigt med värmen men jag tänker inte klaga.

Jag vill verkligen ALDRIG förlora min Oskar. Han betyder allt för mig!!!

Imorgon kommer nog bli en lugn och skön dag i poolen och solen. Ha de så bra allesammans.

2 kommentarer:

  1. Jobbigt med förkylning. :( Jag är oxå förkyld. Men börjar bli bättre. Har blivit sjukt allergisk mot pollen så att jag blev sjuk utav det. :O Hemskt :( BLÄ!!!!

    Sköt om dig. <3
    Saknar dig. :(

    SvaraRadera
  2. Vad skönt de låter:) Om du orkar så kunde du komma över i morgon sen eftermiddag. När jag är hemma från Ockelbo. Jag ringer dig!

    SvaraRadera