onsdag, juni 3

Livet leker.

Nu är jag hemma från Mariestad. Just nu leker livet med mig. Jag mår så himla bra och jag får vara med Oskar jättemycket och då mår jag jättebra. Nu har jag och Maria så gott som gjort klart min uppsats om ADHD. Blev faktiskt nöjd med den. Det var inte mycket som de påpekade på den igår heller så det kändes väldigt bra.

Den kommande tiden kommer det hända massa roliga saker för mig. Jag ska till Åland, Mariestad, Liseberg, Ullared, Kolmården m.m. Kommer bli en bra sommar med mycket jobb. Tyvärr kommer jag inte träffa Oskar så mycket som jag vill men jag får försöka klara mig har 3 veckor nu när vi får vara tillsammans.

På söndag bär det av till Mariestad igen.

Kommer skriva och lägga in lite bilder från minigolf och crusing och lite annat kul som jag har gjort den senaste tiden om någon dag.

1 kommentar: