söndag, juni 28

Aj oj nej

Igår låg jag i poolen och solade och badade i 4 timmar. Brände sönder mig totalt. Ser ut som en röd tomat. Usch har inte sovit mycket inatt, plus att grannarna hade fest till halv 4. Men ska inte klaga väldigt sällan dom stör annars.

Idag har jag varit till Ockelbo med Jennifer, Linnea och Marcus och gått på marknaden. Blev bara godis och fika. Men det var trevligt att göra något tillsammans igen. Nog för att det var kokhett och man trodde man skulle svimma.

Imorgon är det jobb som gäller igen. Har redan varit ifrån Oskar en vecka. Känns som det var länge sedan vi sågs men ändå inte. Saknar honom så himla mycket. Tur att det finns mobil och msn. I natt fick jag det gulligaste sms jag någonsin fått av honom. Blev så himla glad. Har läst det flera gånger idag. Älskar dig Oskar.!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar